Home | Community | Message Board


Avalon Magic Plants
Please support our sponsors.

Community >> The Smoke Lounge

Welcome to the Growery Message Board! You are experiencing a small sample of what the site has to offer. Please login or register to post messages and view our exclusive members-only content. You'll gain access to additional forums, file attachments, board customizations, encrypted private messages, and much more!

Jump to first unread post. Pages: 1 | 2 | Next >  [ show all ]
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
whats up with dumb girls these days..
    #185134 - 01/20/09 01:17 AM (7 years, 10 months ago)

i hooked up with this girl at a party and she was my main slut for a couple weeks and now she wants to be my girlfriend.
:lol:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185135 - 01/20/09 01:18 AM (7 years, 10 months ago)

and that's dumb?


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mel_lonta_tauda]
    #185138 - 01/20/09 01:21 AM (7 years, 10 months ago)

aha yeah after you hit it a couple times theres nothin left to do with it :shrug:

drysmashing is always a possibility tho


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemhbound
Ballin out at all cost
Male User Gallery Arcade Champion: Pingu Slap


Registered: 09/22/08
Posts: 8,142
Loc: High Flag
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185139 - 01/20/09 01:21 AM (7 years, 10 months ago)

Run like hell...That's my only advice for you.


--------------------
Suck my balls America


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mhbound]
    #185141 - 01/20/09 01:23 AM (7 years, 10 months ago)

personal experience?


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185142 - 01/20/09 01:24 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

b0b gnarley said:
aha yeah after you hit it a couple times theres nothin left to do with it :shrug:

drysmashing is always a possibility tho



lol yes, drysmashing IS a possibility.  i dunno, i never saw eye to eye with the whole logic of sleeping around.   
i don't do it unless i'm in a relationship :tongue:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemhbound
Ballin out at all cost
Male User Gallery Arcade Champion: Pingu Slap


Registered: 09/22/08
Posts: 8,142
Loc: High Flag
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mel_lonta_tauda]
    #185143 - 01/20/09 01:25 AM (7 years, 10 months ago)

I'll gladly tell you my experience if you care to here...I have a good bit...No because I'm some pimp just because these kind of girls are attracted to me.


--------------------
Suck my balls America


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mel_lonta_tauda]
    #185144 - 01/20/09 01:26 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

mel_lonta_tauda said:
Quote:

b0b gnarley said:
aha yeah after you hit it a couple times theres nothin left to do with it :shrug:

drysmashing is always a possibility tho



lol yes, drysmashing IS a possibility.  i dunno, i never saw eye to eye with the whole logic of sleeping around.   
i don't do it unless i'm in a relationship :tongue:




its fun to indulge in every whim without regard to any possible consequences.


my balls keep life interesting. :acslater:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mhbound]
    #185145 - 01/20/09 01:29 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

mhbound said:
I'll gladly tell you my experience if you care to here...I have a good bit...No because I'm some pimp just because these kind of girls are attracted to me.




advice is always welcome as i still consider myself a fucken grom :shrug:

speak bro


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineusefulidiot
Gundam Meister
Male User Gallery


Registered: 05/01/08
Posts: 68
Loc: Sorrowful Midwest
Last seen: 7 years, 7 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185148 - 01/20/09 02:01 AM (7 years, 10 months ago)

yeah it seems all the chicks i meet are fucking retarded.  my sister is smart as fuck tho...i think a guy would be lucky to get her..shes barely interested in guys tho she is obsessed with school.


i wish i could meet a girl worth talking to and not feel like they are just smiling and agreeing because they have no clue what i am truly saying. 

the dumb ones wont even let me fuck em tho so i suck bad i guess:sad:


--------------------
The Bible's blind, the Torah's deaf, the Qur'an is mute,
If you burned them all together you'd be close to the truth, still
They're poring over Sanskrit under Ivy League moons,
While shadows lengthen in the sun.
Cast on a school of meditation built to soften the times,
And hold us at the center while the spiral unwinds.
It's knocking over fences, crossing property lines,
Four winds cry until it comes...


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 5 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: usefulidiot]
    #185152 - 01/20/09 02:14 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

usefulidiot said:
i wish i could meet a girl worth talking to and not feel like they are just smiling and agreeing because they have no clue what i am truly saying. 

the dumb ones wont even let me fuck em tho so i suck bad i guess:sad:




isn't it funny how alcohol solves all of life's little problems like this?


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 6 years, 6 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: usefulidiot]
    #185154 - 01/20/09 02:28 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

usefulidiot said:
yeah it seems all the chicks i meet are fucking retarded.  my sister is smart as fuck tho...i think a guy would be lucky to get her..shes barely interested in guys tho she is obsessed with school.


i wish i could meet a girl worth talking to and not feel like they are just smiling and agreeing because they have no clue what i am truly saying. 

the dumb ones wont even let me fuck em tho so i suck bad i guess:sad:



damn dude u should totally hit that


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleTripityDooDaDay
Male User Gallery Arcade Champion: Roulette

Registered: 04/20/08
Posts: 7,600
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: Doitagain]
    #185161 - 01/20/09 02:42 AM (7 years, 10 months ago)

:lol:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflinePolkaudio1
im so high i cant even think


Registered: 11/12/08
Posts: 422
Loc: Amsterdam
Last seen: 7 years, 8 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: TripityDooDaDay]
    #185163 - 01/20/09 02:52 AM (7 years, 10 months ago)

i have been partyin with this girl since friday stayin at motels and last nite at some house i have never been out but it was my homeboys x they had broke up and she went out with another dude and she is single again but she amazing dude but my one homeboy has got all the others hating on my wanted to beat my ass i was set up tonite at about 10 30 i called homeboy cause he said we were cool he said aye man get a blunt wrap and ill smoke a blunt with u an i get there he gets in the car and side hits me in the head the next thing i kno another guy opens the car door and hits me in the other side i grab one of my pawpaw big ass oxygen tanks and knocked the fuck out nose and eyes and pilled out of there like a bat out of hell i think its all worth it to me for this girl she knos im not like most guys and take advantage of her when she is drunk but i did put some moves on here last nite what would yall do?keep talkin to her or leave her alone


--------------------


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: Polkaudio1]
    #185167 - 01/20/09 03:04 AM (7 years, 10 months ago)

goddamn, talk about run on sentences!


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflinePolkaudio1
im so high i cant even think


Registered: 11/12/08
Posts: 422
Loc: Amsterdam
Last seen: 7 years, 8 months
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: mel_lonta_tauda]
    #185168 - 01/20/09 03:05 AM (7 years, 10 months ago)

yeah i quit high school at the 10th grade lol


--------------------


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: Polkaudio1]
    #185169 - 01/20/09 03:05 AM (7 years, 10 months ago)

i quit 8th in middle school :hehehe:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisibleperosiste
I controls the spice
 User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 2,193
Loc: I controls the universe
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185181 - 01/20/09 03:25 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

b0b gnarley said:
i hooked up with this girl at a party and she was my main slut for a couple weeks and now she wants to be my girlfriend.
:lol:




dude she's addicted to your cack


--------------------
[quote]hemostats said:
like i said before

quite simply, you are a nuisance while i am a smooth criminal.[/quote]







Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblebananatelephone
MarijuAnna♫
Registered: 05/18/08
Posts: 5,111
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: b0b gnarley]
    #185252 - 01/20/09 08:59 AM (7 years, 10 months ago)

Maybe you should have hit it and quit it, then  you wouldn't have this problem.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblestill beLIEve
State Property..Again
Male

Registered: 04/20/08
Posts: 17,167
Loc: a world thats not my own
Re: whats up with dumb girls these days.. [Re: bananatelephone]
    #185254 - 01/20/09 09:07 AM (7 years, 10 months ago)

Quote:

bananatelephone said:
Maybe you should have hit it and quit it, then  you wouldn't have this problem.




spoken like a champ


--------------------
niteowl said:
See, that term pedo gets thrown around a lot.
Is a 16 year old guy having sex w/a 16 year old girl a pedophile?
If not, then how is a 30 year old considered a pedophile for doing the same thing?
I think y'all need to look up the definition for pedophile.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Jump to top. Pages: 1 | 2 | Next >  [ show all ]

Community >> The Smoke Lounge

Similar ThreadsPosterViewsRepliesLast post
* i've found my new (russian) girl
( 1 2 3 all )
neepling 4,950 58 12/17/09 11:33 AM
by Leeland
* Dumb Blonde
( 1 2 all )
bananatelephone 4,263 39 01/03/09 02:10 AM
by bananatelephone
* how cum most girls
( 1 2 all )
Coaster 3,333 33 10/09/08 12:22 AM
by Skunk420
* Reasons i love my girl
( 1 2 all )
coda 3,103 32 05/18/08 03:49 PM
by still beLIEve
* Growery girls unite!
( 1 2 all )
mhbound 3,304 31 12/16/08 03:06 PM
by still beLIEve
* 2 girls one cup. 42047 1,990 18 05/28/08 11:53 PM
by token
* girl helpp
( 1 2 3 4 all )
Harlz 6,280 69 04/02/09 05:27 PM
by FarBeyondDriven
* The Girl Nextdoor
( 1 2 3 all )
Dunno 9,406 46 04/20/08 11:50 PM
by andyistic

Extra information
You cannot start new topics / You cannot reply to topics
HTML is disabled / BBCode is enabled
Moderator: FurrowedBrow, Harry_Ba11sach, Stoneth, Dr. Siekadellyk
3,257 topic views. 6 members, 457 guests and 76 web crawlers are browsing this forum.
[ Toggle Favorite | Print Topic | Stats ]
Search this thread:
Vaposhop
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2016 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.072 seconds spending 0.006 seconds on 16 queries.