Home | Community | Message Board


Buy-Kratom.us
Please support our sponsors.

Viewing Dunno's Ratings (14 General: 4.8 5.0) Display: [ All | General | Trade ]  Sort: [ Rating | User | Date ]
[ See Ratings by Dunno ] [ Rating Stats ] [ Opt Out ] Pages: 1
InvisibleP-O

Registered: 10/08/11
Posts: 17,728
MIKE MIKE MIKE MIKE
07/09/15 10:54 PM

This rating contains no text.
Offlinevolcomstoner
Just one more xanax
 User Gallery

Registered: 03/30/09
Posts: 4,956
Loc: Gaybec
Last seen: 1 year, 9 months
Stupid motherfucking goddamn
02/03/14 12:12 AM

hippie loving, dirty, junkie bitch ass puppets

sup dawg?
InvisibleManInTheCorner
 User Gallery

Registered: 04/22/08
Posts: 400
you get two
05/09/08 06:16 PM

dancing hamsters
:hamsterdance:  :hamsterdance:
look how they dance in unison
ill miss your posts, good luck with shit and come back soon
OfflineMistaUNGA
green crack GREEN CRACK!!
Male User Gallery

Registered: 04/22/08
Posts: 2,382
Loc: Kalifornien, im Süden...
Last seen: 8 years, 11 months
+5
05/09/08 11:01 AM

cuz you's good peeps
OfflineMFDoom666
trash hoarder
Male User Gallery

Registered: 04/24/08
Posts: 8,842
Loc: emerica
Last seen: 1 year, 9 months
+
05/07/08 09:17 AM

for making me say, "wtf is this guy thinking"? so many times. great job!:bow:
InvisibleImaWonderwall
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 69
hey you get my first rating!
05/05/08 05:38 PM

cause you seem like you had a shitty case of the "muundays"...
xanax that wont work sucks.. :cheers:
OfflineDiablosmurf

Registered: 04/20/08
Posts: 159
Last seen: 11 years, 2 months
If i had a shotgun... You know what i'd do...
05/02/08 12:43 PM

I'd point that shit up at the sky, and shoot heaven on down for you.

Awesome person, With a good attitude from what I can see. BOH BOH!

Offlinejust me
GreenThumb
Male

Registered: 04/21/08
Posts: 2,407
Loc: MO/TX/FL/HI
Last seen: 6 years, 11 months
im confused
04/29/08 03:58 PM

i thought i gave you a rating a while back.

even tho that one dude gave you a bad rating, i got a kick outta the picture he posted!
Offlinedill705
Turns Shrooms to Weed

Registered: 04/20/08
Posts: 151
Loc: Mi
Last seen: 9 years, 4 months
From a friend
04/26/08 01:31 AM

5 for you nigga.

Peace :hippie:
InvisibledrSE
Pseudo Reality
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 321
Loc: Twighlight Zone
welcome
04/25/08 08:18 PM

to the shroomery..

wo0t. my first rating.!!
InvisibleScript
Male

Registered: 04/20/08
Posts: 120
-
04/21/08 09:44 PM

Have five,

For being part of the 420 OGz :rasta:

:potleaf:  :burnone:
InvisibleFurrowedBrowM
Free yourself from yourself
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 12,041
Loc: Carpal Tunnel
+5
04/20/08 08:27 PM

You seem like good people!  Have 5 on me.  :laugh:
Invisiblebmiles
artist
Female

Registered: 04/20/08
Posts: 822
Loc: illinois
happy 420
04/20/08 07:02 PM

:excitedseal:
Invisibleandyistic
We got them veenoms!

Registered: 04/20/08
Posts: 10,990
Loc: On the Lot
TAG!
04/20/08 01:27 PM

I got you first, fucker!
Pages: 1
World Seed Supply
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2019 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.014 seconds spending 0.002 seconds on 6 queries.