Home | Community | Message Board


Everything Mushrooms
Please support our sponsors.

Community >> The Smoke Lounge

Welcome to the Growery Message Board! You are experiencing a small sample of what the site has to offer. Please login or register to post messages and view our exclusive members-only content. You'll gain access to additional forums, file attachments, board customizations, encrypted private messages, and much more!

Shop: Original Sensible Seeds Autoflowering Cannabis Seeds, Bulk Cannabis Seeds, Feminized Cannabis Seeds, High THC Strains, USA West Coast Strains   Left Coast Kratom Buy Kratom Extract, Kratom Powder For Sale   North Spore North Spore Mushroom Grow Kits & Cultivation Supplies   Amazon Ranch Dressing

Jump to first unread post. Pages: < Back | 1 | 2 | 3 | Next >  [ show all ]
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 9 years, 5 months
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9641 - 04/23/08 12:17 AM (12 years, 5 months ago)

I smoke Sativas when I go snowboarding


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleAlounacara
Born to be banned....
Female User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 6,608
Loc: Northern Hemisphere..
Re: Energetic weed? [Re: b0b gnarley]
    #9697 - 04/23/08 12:47 AM (12 years, 5 months ago)

I smoke it when i rise


--------------------
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist office
Texas is humongus compared to France
Our Gair, who art in Texas,
Paw Paw be thy Name..


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9716 - 04/23/08 01:02 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

highasfuck said:
You can share it with me my man.




Cool. I'm tippin this beer on our new found friendship. haha


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 10 years, 4 months
Re: Energetic weed? [Re: mel_lonta_tauda]
    #9717 - 04/23/08 01:02 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

mel_lonta_tauda said:
Quote:

highasfuck said:
Ive discovered that if i take smaller hits im usually a litle less tired. But ive also just started smoking by myself, instead of like smoking at a party. I just come home smoke a bowl and melttttt listing to some good music.




I noticed that too. 

Plus i also smoke only by myself cause i have nobody to share my weed with.    ...that's the thing that really sucks about moving here to cali from ga, i'm smoking gooood ass weed now but there's no one to share the love with.  let's be buds    :rockon:



yeah gotta love that cali bud


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinehighasfuck
The last samuri
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 6,886
Loc: So Cal
Last seen: 11 years, 8 months
Re: Energetic weed? [Re: mel_lonta_tauda]
    #9723 - 04/23/08 01:05 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

mel_lonta_tauda said:
Quote:

highasfuck said:
You can share it with me my man.




Cool. I'm tippin this beer on our new found friendship. haha


Thanks. Im eating these Doritos Cool Ranch to our new found friendship. Were you live in so cal?


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 10 years, 4 months
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9727 - 04/23/08 01:07 AM (12 years, 5 months ago)

shit you guys are both from, so-cal? got any bowls? lol


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9735 - 04/23/08 01:20 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

highasfuck said:
Quote:

mel_lonta_tauda said:
Quote:

highasfuck said:
You can share it with me my man.




Cool. I'm tippin this beer on our new found friendship. haha


Thanks. Im eating these Doritos Cool Ranch to our new found friendship. Were you live in so cal?




In Reseda, original home of the "Northridge" Earthquake. Haha


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinehighasfuck
The last samuri
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 6,886
Loc: So Cal
Last seen: 11 years, 8 months
Re: Energetic weed? [Re: Doitagain]
    #9736 - 04/23/08 01:20 AM (12 years, 5 months ago)

Haha just ran out. Orange county is kind of close. Im more south of that. Redondo, north of Palous Verdes.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 10 years, 4 months
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9738 - 04/23/08 01:21 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

highasfuck said:
Haha just ran out. Orange county is kind of close. Im more south of that. Redondo, north of Palous Verdes.



haha shit so-cal is representing on the growery. california is the best state


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinehighasfuck
The last samuri
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 6,886
Loc: So Cal
Last seen: 11 years, 8 months
Re: Energetic weed? [Re: Doitagain]
    #9740 - 04/23/08 01:22 AM (12 years, 5 months ago)

Medical shit. thats why.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9751 - 04/23/08 01:30 AM (12 years, 5 months ago)

Haha yeah. Can't turn around without seeing at least two dispensaries or head shops within 500 feet of each other.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinehighasfuck
The last samuri
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 6,886
Loc: So Cal
Last seen: 11 years, 8 months
Re: Energetic weed? [Re: Alounacara]
    #9759 - 04/23/08 01:35 AM (12 years, 5 months ago)

Its a stoners paradise, but a psychonauts hell.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9777 - 04/23/08 01:47 AM (12 years, 5 months ago)

Why psychonauts hell??


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 10 years, 4 months
Re: Energetic weed? [Re: mel_lonta_tauda]
    #9782 - 04/23/08 01:50 AM (12 years, 5 months ago)

maybe not hell, but compared to the variety of potent shrooms growing wild in norcal and the healthy supply of lsd so cal is a bit lacking in the psychedelic department.


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinehighasfuck
The last samuri
Male User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 6,886
Loc: So Cal
Last seen: 11 years, 8 months
Re: Energetic weed? [Re: mel_lonta_tauda]
    #9786 - 04/23/08 01:53 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

mel_lonta_tauda said:
Why psychonauts hell??


spores illegal, idk i just dont think its that great here. Also mushroom hunting isnt prime.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDoitagain
Smoothie therapist
Male User Gallery


Registered: 04/20/08
Posts: 7,226
Loc: i am everywhere and nowhe...
Last seen: 10 years, 4 months
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9788 - 04/23/08 01:54 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

highasfuck said:
Quote:

mel_lonta_tauda said:
Why psychonauts hell??


spores illegal, idk i just dont think its that great here. Also mushroom hunting isnt prime.



spores are illegal, but still obtainable says afoaf.


--------------------
ltd said:
fgts just don't understand

keep the shit


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 9 years, 5 months
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9793 - 04/23/08 01:57 AM (12 years, 5 months ago)

I see a face in yer bud dude. :drunk:


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblemel_lonta_tauda
Male User Gallery
Registered: 04/20/08
Posts: 9,407
Loc: the sun
Re: Energetic weed? [Re: highasfuck]
    #9796 - 04/23/08 01:58 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

highasfuck said:
Quote:

mel_lonta_tauda said:
Why psychonauts hell??


spores illegal, idk i just dont think its that great here. Also mushroom hunting isnt prime.




Ahh, oh yeah i forgot about that. Yeah that's gay as hell! lol. You'd figure that all the shit we get away with, we'd at least be able to have spores sent to us in the mail.

Honestly i just want some fucking acid. Spores can wait cause i don't have my supplies yet for my terrarium.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleHarry_Ba11sachM
cannoisseur
 User Gallery

Registered: 04/20/08
Posts: 11,753
Loc: Nepal Flag
Re: Energetic weed? [Re: b0b gnarley]
    #9813 - 04/23/08 02:09 AM (12 years, 5 months ago)

Quote:

b0b gnarley said:
I see a face in yer bud dude. :drunk:




Will you give this place a kick-start and post the full video you got your avatar from? :awesome:


--------------------


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineb0b gnarley
 User Gallery

Registered: 04/21/08
Posts: 5,663
Last seen: 9 years, 5 months
Re: Energetic weed? [Re: Harry_Ba11sach]
    #9851 - 04/23/08 02:23 AM (12 years, 5 months ago)

Its posted on the Shroomery, dig it up.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Jump to top. Pages: < Back | 1 | 2 | 3 | Next >  [ show all ]

Shop: Original Sensible Seeds Autoflowering Cannabis Seeds, Bulk Cannabis Seeds, Feminized Cannabis Seeds, High THC Strains, USA West Coast Strains   Left Coast Kratom Buy Kratom Extract, Kratom Powder For Sale   North Spore North Spore Mushroom Grow Kits & Cultivation Supplies   Amazon Ranch Dressing

Community >> The Smoke Lounge

Similar ThreadsPosterViewsRepliesLast post
* Making & Selling Bio-Diesel? Fungi_x 2,263 16 07/16/08 01:41 PM
by Fungi_x
* weed flavors Iamasmoker 2,686 13 06/25/08 12:36 AM
by mel_lonta_tauda
* diesel steals your face when it doesn't even need it tsollost 1,742 6 07/10/08 12:20 AM
by beatyou
* How much weed do you got rioght now?
( 1 2 3 4 5 all )
highasfuck 11,998 93 06/17/08 11:01 AM
by Dr_T
* i'm getting some $5/ gram weed
( 1 2 3 all )
yellownotepad 12,066 50 12/21/08 07:42 AM
by t0ad
* Smells like some sour diesel Harlz 1,177 2 04/04/09 05:54 PM
by Harlz
* weed weed weed weed weed weed weed weed
( 1 2 all )
Coaster 7,726 26 01/06/09 03:28 AM
by TripityDooDaDay
* why is good weed/hash always so harsh?
( 1 2 3 all )
40_to_freedom 26,860 44 05/11/09 01:06 PM
by The_Centre

Extra information
You cannot start new topics / You cannot reply to topics
HTML is disabled / BBCode is enabled
Moderator: FurrowedBrow, Harry_Ba11sach, Magash, Data, Stoneth, Dr. Siekadellyk
11,791 topic views. 0 members, 17 guests and 255 web crawlers are browsing this forum.
[ Print Topic ]
Search this thread:
Cannabis Seeds UK
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2020 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.043 seconds spending 0.011 seconds on 17 queries.